۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
از تذکر تا جریمه یک میلیونی و پلمب در انتظار اصناف متخلف استان تهران
استاندار تهران:

از تذکر تا جریمه یک میلیونی و پلمب در انتظار اصناف متخلف استان تهران

تهران- استاندار تهران ضمن تشریح جرایم محدودیت های کرونایی گفت: اصناف متخلفی که پروتکل های بهداشتی را با تذکر اولیه رعایت نکنند در انتظار جریمه یک میلیون تومانی و پلمب باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در استانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تمدید محدودیت های کرونایی و اعمال برخی دستور العمل ها و همچنین افزایش شیب کرونا در استان جرایمی برای افرادی که مخل اجرای پروتکل ها هستند و این آیین نامه ها را اجرا نمی کنند در نظر گرفته شده است.

محسنی بندپی ضمن تشریح جرایم محدودیت های کرونایی گفت: اصناف متخلفی که پروتکل های بهداشتی را با تذکر اولیه رعایت نکنند در انتظار جریمه یک میلیون تومانی و پلمب باشند.

استاندار تهران بیان داشت: کسانی که مبتلا به کرونا شده اند و با بی توجهی در اجتماع حاضر می شوند و شرایط بیماری را برای سایر افراد جامعه فراهم می کنند در صورت شناسایی شدن مبلغ ۲۰۰  هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی عنوان داشت: از آنجا که در ایام کرونا بهترین و موثرترین شیوه جلوگیری از ابتلا رعایت موارد بهداشتی و دستورالعمل ها و استفاده از ماسک عنوان شده است و وسایل حمل و نقل عمومی نیز یکی از بسترهای مناسب برای انتقال می باشد لذا واحدهایی که خدمات عمومی ارائه می دهند مثل تاکسی و اتوبوس ملزم به رعایت شده اند و در صورتی که شیوه نامه ها توسط رانندگان تاکسی و اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی رعایت نشود مشمول جریمه ۱۰۰ هزار تومانی و اگر مسافرین رعایت نکنند راننده وسیله نقلیه به ازای هر مسافر ۲۰ هزار تومان جریمه می شوند.

محسنی بندپی استفاده از ماسک برای کارکنان ادارات را نیز بسیار ضروری دانست و بیان داشت: چنانچه کارمندان از وسایل حفاظت شخصی مثل ماسک استفاده نکنند تخلف کرده اند و شهروندان نیز باید به این موضوع اهمیت ویژه داده و از آن تبعیت کنند.

کد خبر: ۴۶٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha