۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
روند افزایش دما در کشور از سه‌شنبه تا آخر هفته
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

روند افزایش دما در کشور از سه‌شنبه تا آخر هفته

گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام این مطلب که در بیشتر مناطق کشور، از سه‌شنبه تا آخر هفته روند افزایشی دما رخ می‌دهد، ‌ گفت: برای مناطق شمال‌غرب، غرب، سواحل شمالی، و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز نیز آسمانی صاف و روند افزایش دما رخ می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه وشهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را برای امروز ۱۹ مهر و روزهای آتی، اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز صبح ۱۹ مهرماه در بیشتر مناطق کشور کاهش دما رخ داد، به طوری که در قوچان کمینه دما به ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید، فریمان و فاروج نیز دمای منفی ۳ درجه سانتیگراد را داشتند.

گودرزی ادامه داد: برای امروز در مرکز و نوار شرقی کشور کاهش دما رخ می‌دهد، ضمن آنکه وزش بادهای شدید و در برخی از مناطق، وزش گردوخاک پیش‌بینی شده است. ارتفاعات کرمان برای امروز بارش‌های پراکنده دارد. فردا و پس‌فردا - یکشنبه و دوشنبه - وزش باد در این مناطق، ادامه دارد.

به گفته وی، از روز سه‌شنبه تا آخر هفته از برودت هوا کاسته می‌شود و روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: برای مناطق شمال‌غرب، غرب، سواحل شمالی، و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز نیز آسمانی صاف و روند افزایش دما رخ می‌دهد.

وی افزود: تهران پدیده خاصی ندارد. گاهی در طول روز، وزش ملایم باد را خواهد داشت و ۲۰ درجه سانتیگراد بیشینه دمای امروز تهران است.

کد خبر: ۴۶٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha