۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان/ تکمیل پروژه نیازمند ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی خبر داد

پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان/ تکمیل پروژه نیازمند ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار

بجنورد- مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، جواد زارعی افزود: با احتساب کنارگذر شمالی بجنورد، طول کل محور بجنورد به جنگل گلستان ١۶٣ کیلومتر است که تاکنون ٨٠ کیلومتر از آن بهره‌برداری شده است.

 وی اعتبار هزینه شده برای ساخت محور بجنورد به جنگل گلستان را تاکنون 2 هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه دو هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال موردنیاز است.

 پرداخت ۵۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات ریاست جمهوری
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی با اشاره به اعتبار مصوب هزار و ۶٢٠ میلیارد ریالی سفر ریاست جمهوری در تیرماه سال گذشته، مطرح کرد: تاکنون ۵٢۵ میلیارد ریال از اعتبارات محل سفر پرداخت‌شده است،

 زارعی گفت: یکی از ضروریات پروژه بزرگراه تملک و آزادسازی اراضی مالکین واقع در مسیر و آماده کردن جبهه کاری برای پیمانکار است که برای تملک اراضی موردنیاز افزون بر ٨٠ میلیارد ریال اعتبار موردنیاز است که با تخصیص کامل اعتبارات قابل‌اجراست.

 وی به دیدار استاندار خراسان شمالی با وزیر راه و شهرسازی در ماه گذشته اشاره داشت و گفت: در این دیدار گزارشی از وضعیت پروژه‌های حوزه راه استان ارائه شد که منجر به دستور وزیر راه به چهار معاونت خود برای سفر فوری به خراسان شمالی و صدور دستور برای تکمیل پروژه محور ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان شد.

 مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی در ادامه پرداخت مطالبات پیمانکاران را از مشکلات و چالش‌های موجود پروژه عنوان کرد و همچنین تأکید کرد: موضوع فرونشست بخشی از محور واقع در بجنورد -آشخانه باید بررسی دقیق کارشناسی شود.

 ​​​​​

کد خبر: ۴۶٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha