۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
روستائیان لرستانی برای دریافت سهمیه نفت و گاز در سامانه «تجارت آسان» ثبت نام کنند
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان:

روستائیان لرستانی برای دریافت سهمیه نفت و گاز در سامانه «تجارت آسان» ثبت نام کنند

لرستان- بهرامی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: اهالی روستاهایی که گازکشی نشده است برای دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع در سامانه «تجارت آسان» ثبت نام کنند.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حدود ۹۰ درصد از روستاهای استان، گاز کشی شده است و آن تعداد کمی که گاز کشی نشده باید از نفت سفید، گازهای مایع یا کپسول‌های گاز مایع استفاده کنند.

وی افزود: در گذشته به صورت حواله‌ای و کالابرگی به آن‌ها کوپن داده می‌شد اما حالا افرادی که از نفت سفید استفاده می‌کنند باید با مراجعه به سایت «newtejaratasan»  ثبت نام کنند، احراز هویت شوند و سرپرست هر خانوار، کارت بانکی خود را در سیستم معرفی کند تا سهمیه خود را از طریق پوز بانکی دریافت کند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان عنوان کرد: در فروشندگی‌های روستایی دستگاه پوز بانکی قرار داده شده که افراد با مراجعه به آن سهمیه نفت سفید اعلامی و گاز مایع را دریافت می‌کنند.

ثبت‌نام طرح گازسوز کردن رایگان خودروها ادامه دارد
وی با بیان اینکه در مناطق صعب العبور همیشه از نفت سفید و گاز مایع استفاده شده است، خاطرنشان کرد: در مناطقی مثل الیگودرز که قابلیت اینترنت ندارند تا سیستم برایشان تعریف شود، از طریق دهیاری‌ها و فرمانداری فراخوان داده‌ایم تا افراد به شرکت نفت مراجعه و ثبت نام کنند و سهمیه زمستانی را تحویل بگیرند.

بهرامی تصریح کرد: اطلاع رسانی‌ها از طریق صدا وسیما، رادیو، رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری و نیز با نصب بنر در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به طرح گاز سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و مسافری درون و برون شهری، بیان کرد: سایت همچنان باز است و ثبت نام ادامه دارد، در صورتی که متقاضیان شرایط احراز را داشته باشند می‌توانند نسبت به گازسوز کردن خودروی خود به صورت رایگان اقدام کنند.

کد خبر: ۴۶٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha