۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
ارائه ۱۰ درصدی شستا در بورس قابل قبول نیست/ راه کار بازگشت اعتماد به بورس
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس:

ارائه ۱۰ درصدی شستا در بورس قابل قبول نیست/ راه کار بازگشت اعتماد به بورس

صالحی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: برخی از حقوقی های بازار سرمایه وقتی احساس می کنند که سهام شان را می توانند فردا روزی گران‌تر بفروشند، دست نگه داشته و از ورود سهام شان به بازار صرف‌نظر می‌کنند.

مسلم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به حضور قطره چکانی شرکت های بزرگ در بازار سرمایه گفت: قطعا تسهیل در ورود هلدینگ‌های شرکت های بزرگ و وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید و شستا به بازار سرمایه می‌تواند به این بازار کمک کند.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا با وجود ظرفیت‌های فراوان شستا تاکنون ۱۰ درصد از سهام خود را در بورس عرضه کرده است، اظهار داشت: این مسئله قابل قبول نیست البته این ۱۰ درصد هم به صورت قطره‌چکانی به بازار سهام عرضه شده است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس تاکید کرد: برخی از حقوقی های بازار سرمایه وقتی احساس می کنند که سهام شان را می توانند فردا روزی گران‌تر بفروشند، دست نگه داشته و از ورود سهام شان به بازار صرف‌نظر می‌کند.

 این نماینده مجلس تصریح کرد: این مسئله حتی باعث نگرانی مردم شده که چرا حقوقی ها باید چنین رفتاری را در بازار سرمایه داشته باشند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: قطعا باید شرکت‌هایی که بنیه مالی خوبی دارند سهام خود را در بورس عرضه کنند و به صورت قطره‌چکانی هم سهام خود را در بورس عرضه نکنند چراکه این فرایند می‌تواند مجدداً باعث رونق بازار سرمایه شده و اعتماد لازم را در این بازار ایجاد کند.

کد خبر: ۴۶٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha