۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
اختصاص ۱۱۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن به سرخه
‌ نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه خبر داد

اختصاص ۱۱۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن به سرخه

سرخه- نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر از اختصاص ۱۱۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن به شهرستان سرخه خبر داد و گفت: رفع مشکل مسکن از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گل‌رو ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه به میزبانی سالن باران این شهرستان اظهار داشت: رفع مشکل مسکن از مهم‌ترین مطالبات مردم است که اختصاص ۱۱۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن به شهرستان سرخه گامی مؤثر برای رفع مشکلات مسکن در این شهرستان است.

وی با اشاره به پیگیری برای افزایش ظرفیت ۲۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: متأسفانه فرهنگ و تمرکز ما در کشور بر مهاجرت از روستا به شهر بوده است؛ در اولویت‌های کاری خود، تغییر این فرهنگ ‌و توجه به روستاها را دستور کار است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر با تأکید بر اینکه فراهم‌سازی امکانات و زیرساخت‌های اولیه، لازمه ماندگاری روستائیان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها است، ابراز داشت: امروزه سخنرانی‌ای نشینی سرمایه‌داران و افراد صاحب ثروت با ساخت ویلا در روستاها نیز امری غیرقابل‌قبول و ناپسند است.

گل‌رو وجود مدارس و خدمات آموزشی، شبکه بهداشت و درمان و امکانات اولیه رفاهی، گازرسانی، آب شرب پایدار، برق، شبکه تلفن همراه را از مسائلی که باعث ماندگاری روستائیان در روستاها خواهد شد عنوان کرد و افزود: یکی از مطالبات برخی از روستاهای شهرستان سرخه، گازرسانی است که امری به‌حق و مطالبه به جایی است و نیاز است تا این مهم ‌محقق شود و پیگیری و تلاش در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۴۶٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha