۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
۵ هزار ماسک رایگان بین اقشار آسیب پذیر زنجان توزیع می شود
استاندار زنجان:

۵ هزار ماسک رایگان بین اقشار آسیب پذیر زنجان توزیع می شود

زنجان- استاندار زنجان از توزیع پنج هزار ماسک رایگان در استان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد ماسک بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار،  فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان که در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه  اتاق اصناف  و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازرسی عرضه تولید ماسک در فروشگاهها را با دقت انجام دهند، گفت: بازرسی اصناف در این خصوص کم است. 

وی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازرسی از فروشگاهها و واحدهای صنفی و خدماتی را تشدید کند. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه از هفت مهر ماه سالجاری ۹۰۰ هزار عدد ماسک در داروخانه ها و فروشگاه زنجیره ای استان توزیع می شود، گفت: این تعداد ماسک با قیمت هزار تومان  باید به مردم عرضه شود. 

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان در تولید ماسک به خودکفایی رسیده و مشکلی  ندارد، تاکید کرد: روزانه بالغ بر۷۰۰ هزار الی ۸۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه کرونا در استان زنجان افزایش یافته است، افزود: همه اقشار جامعه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس بوده و همه موارد لازم را رعایت کنند.

استاندار زنجان، از توزیع پنج هزار ماسک رایگان در استان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد ماسک بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع می شود. 

کد خبر: ۴۶٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha