۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
طرح تولید یک میلیون مسکن طی هر سال از برنامه‌های مجلس است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

طرح تولید یک میلیون مسکن طی هر سال از برنامه‌های مجلس است

زنجان- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح تولید یک میلیون مسکن در سال و مالیات بر عایدی سرمایه از جمله برنامه‌های مجلس برای بهبود معیشت مردم است که امسال اجرایی می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری‌ ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی زنجان ، گفت: کشور در حال حاضر با چالش‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه است. 

وی اظهار کرد: معیشت و مشکلات اقتصادی دغدغه اصلی است و  نرخ ارز به کانال ۳۰ هزار تومان رسیده و در این میان افزایش قیمت‌ها موجب آشفتگی در بازار شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: مالیات یکی از ابزارهای ایجاد درآمد است و  این بخش در کشور نیاز به بازنگری دارد و در این میان در کشور از بخش تولید مالیات زیادی اخذ می‌شود.

طاهری تاکید کرد: بسیاری از بخش‌ها در کشور در زمینه اخذ مالیات مغفول مانده که باید به آن هم توجه شود. 

وی ابراز داشت:  ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی فسادزا است و دولت می‌تواند مابه‌التفاوت گرانی را به تولیدکننده یا مصرف‌کننده پرداخت کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،به دو اقدام مجلس در حوزه اقتصاد و معیشت اشاره کرد و افزود: این اقدام از رویکردهای کوتاه‌مدت برای اقشار آسیب‌پذیر بوده و رویکردهای بلندمدت و میان‌مدت برای مقاوم‌سازی اقتصاد است. 

طاهری گفت: طرح تولید یک میلیون مسکن در سال و مالیات بر عایدی سرمایه از جمله برنامه‌های مجلس برای بهبود معیشت مردم است که امسال اجرایی می شود. 

وی به عادت دولت‌ها برای اداره کشور از طریق فروش نفت  اشاره کرد و گفت: راهکارهای جایگزینی بودجه‌  امروز در ارتباط با نفت و تفکرات نفتی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از وجود تکثر قانون در کشور یاد کرد و گفت: هرس کردن قوانین بهتر از افزایش است.

طاهری با بیان اینکه در زمان حاضر سامانه های دقیقا اطلاعاتی در کشور وجود ندارد، گفت: ایجاد سامانه‌های هوشمند و رصد لحظه‌ای آن، راهکار مبارزه با فساد در کشور است.

کد خبر: ۴۶٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha