۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
رایزنی برای ایجاد مبادلات تجاری منطقه آزاد اروند و برزیل
معاون سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

رایزنی برای ایجاد مبادلات تجاری منطقه آزاد اروند و برزیل

آبادان- موسوی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از رایزنی برای ایجاد مبادلات تجاری این منطقه با کشور برزیل در زمینه‌های مختلف اقتصادی خبر داد.

سید علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی روزهای اخیر با پیگیری‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارند، شهرداری آبادان و فرمانداری آبادان دیداری با رودریگو دی آزر دوسانتوس، سفیر برزیل در جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و پیوند خواهر خواندگی منعقد شد.

وی افزود: در این دیدار خوشبختانه مباحث تجاری، صنعتی و اقتصادی نیز مطرح شد که مورد استقبال سفیر برزیل قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اشتراکات منطقه آزاد اروند و شهر سانتوز برزیل، عنوان کرد: مقرر شد در زمینه تولید مواد غذایی از جمله قهوه و شکر و همچنین مواد پروتئینی همچون گوشت قرمز و سفید همکاری دو جانبه صورت بگیرد.

موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به همکاری‌های منطقه آزاد اروند و برزیل در حوزه انرژی، توضیح داد: در خصوص توسعه مینی پالایشگاه‌ها موارد تخصصی خوبی مطرح شد که مورد استقبال سفیر برزیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مونتاژ دستگاه ایکس ری در منطقه آزاد اروند از دیگر موضوعات مورد مذاکره در دیدار با سفیر برزیل بود، گفت: سفیر بزریل قول داد در کنار موضوعات این تفاهمنامه، از طریق برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های دو جانبه برای سرمایه‌گذاران، در موضوعات صنعت، تجارت و گردشگری ارتباط اثربخش ایجاد شود.

کد خبر: ۴۵٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha