۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
ایرانیان مقیم چین به کشور بازگشتند

ایرانیان مقیم چین به کشور بازگشتند

پرواز ماهان از مبدا ووهان چین ساعت ۵:۳۷ دقیقه بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی شد و دانشجویان ایرانی مقیم چین به کشور بازگشتند.

به گزارش بازار،پرواز ماهان از مبدا ووهان چین ساعت ۵:۳۷ دقیقه بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی شد و دانشجویان ایرانی مقیم چین به کشور بازگشتند.

شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  با بیان این که هواپیمای حامل دانشجویان ایرانی ساکن ووهان چین صبح امروز در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست، توضیح داد: بر اساس هماهنگی های انجام شده فی مابین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت، اورژانس کل کشور،سازمان پدافندغیرعامل و نیروی انتظامی، روز گذشته شرکت هواپیمایی ماهان برای بازگرداندن ساکنان و دانشجویان ایرانی ووهان چین پروازی را به این شهر اعزام کرد و صبح امروز اتباع ایرانی از هواپیما پیاده و فرودگاه را به مقصد مورد نظر وزارت بهداشت ترک کردند.

آدم نژاد ادامه داد: عملیات پذیرش و پرواز با رعایت اصول بهداشتی انجام شد و هیچ کدام از مسافران خدمه پرواز در ترمینال فرودگاه حضور پیدا نکرده و از مسیر ویژه فرودگاه را ترک کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که کارهای اولیه نظافتی و بهداشتی هواپیما نیز انجام شده است، تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌های اولیه، افراد به محل قرنطینه از پیش تعیین شده اعزام می‌شوند و جهت اطمینان از سلامت‌شان، ۱۴ روز تحت مراقبت‌های خاص بهداشتی قرار خواهند داشت.

گفتنی است هواپیمای اعزامی به چین از نوع ایرباس٣١٠ ماهان به علامت ثبت EP-MNX بوده است.

کد خبر: ۴٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha