۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
مشکل کم آبی در شهرهای بابل و بابلسر رفع شد
مدیرعامل آب منطقه ای مازندران:

مشکل کم آبی در شهرهای بابل و بابلسر رفع شد

ساری- یخشکی، مدیرعامل آب منطقه ای مازندران ازرفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهرهای بابل و بابلسر خبر داد.

محمدابراهیم یخکشی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه آب شرب شهرهای بابل و بابلسر از سد البرز در دست اجرا است، افزود: این طرح به طول ۷۰ کیلومتر و با تصفیه خانه ای به ظرفیت هزار و ۵۰۰ لیتر برثانیه و ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعبی مخزن در دست اجرا است.

وی با اظهار اینکه تاکنون ۲.۵ کیلومتر از مسیر انتقال باقی مانده و پیشرفت تصفیه خانه نیز بیش از ۷۰ درصد است، افزود: برای حل مشکل کمبود آب شهرهای الف تا آماده شدن تصفیه خانه اصلی دو تصفیه خانه اضطراری با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانبه اجرا شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه طی روزهای گذشته درپی سیلاب ۱۸۰ مترمکعب در ثانیه شاهد افزایش کدورت آب بودیم و تصفیه خانه های اضطراری از مدار خارج شده بودند، افزود: سعی کردیم با پمپاژ آب نسبت به رفع مشکل اقدام کنیم و این مشکل اکنون رفع شده است.

یخکشی ادامه داد: برای رفع مشکل دائمی شهرهای الف نیز هزار میلیارد ریال برای تکمیل یک واحد از تصفیه خانه اصلی تخصیص داده شده است.

کم آبی طی هفته گذشته سبب اختلال و بروز مشکل در شهرهای بابل و بابلسر شده است.

کد خبر: ۴۵٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      من نمیدانم چرا اینقدر لفاظی می کننداین مدیران عزیز و نابغه !، هی ماداریم این کارراانجام میدیم و دادیم وخواهیم دادو.....وقتی ی موضوعی طی دوسال متوالی در ی منطقه بحران میشود!، بپذیرید و شجاعت خرج دهید و اقرار نمائید که ناتوانید، واز مردم عذر خواهی نموده و .........