۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بازار مطرح کرد:

تامین سرمایه در گردش؛ راهکاری برای فعال سازی ظرفیت‌های راکد صنعت

حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی که ظرفیت‌هایشان راکد مانده در گام نخست به سرمایه در گردش احتیاج دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به راهکارهای فعال سازی ظرفیت‌های راکد در بخش صنعت کشور گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی که ظرفیت‌هایشان راکد مانده در گام نخست به سرمایه در گردش احتیاج دارند.

وی با بیان اینکه صادرات و واردات به کشور باید بالانس لازم را داشته باشد، تاکید کرد: به واقع باید از واردات کالایی که ۵۰ درصد ظرفیت تولید درکشور دارد، جلوگیری کرد و این خود تضمینی غیر مستقیم به واحدهای تولیدی در داخل است و بدین معنا است واحدهای تولید در داخل باید تلاش خود را بیشتر کرده و ظرفیت‌های خود را فعال کنند چرا که شرایط برای فعالیت و عرضه محصولاتشان فراهم است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: قطعا در راستای فعال سازی ظرفیت‌های بخش صنعت باید مشکلات بیمه‌ای، بانکی، صادراتی و گمرکی این بخش رفع شود چرا که این بخش نیازمند این حمایت ها است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از واحدهای تولیدی در حوزه انتخابیه بنده ظرفیت‌هایشان غیر فعال شده‌ و نیازمند توجه هستند و اگر این توجه شود مترصد این هستند تا به ظرفیت بالای خود دست پیدا کنند.

کد خبر: ۴۵٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha