۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
بازار خودرو و بورس انتظارات مردم را برآورده نمی‌کند/ سکه در مرز ۱۵میلیون تومان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازار خودرو و بورس انتظارات مردم را برآورده نمی‌کند/ سکه در مرز ۱۵میلیون تومان

لرستان- محمدولی، کارشناس اقتصادی گفت: بازارهایی مثل خودرو و بورس ثبات ندارند و نمی‌توانند خواسته‌ و انتظارات مردم را برآورده کنند.

عبادالله محمد ولی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در آغاز هفته جاری شاهد افزایش نرخ طلا و سکه بودیم به طوری که قیمت سکه به مرز ۱۵میلیون تومان نزدیک شد و دلار به حدود ۳۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: اما طی دو روز گذشته قیمت طلا و سکه کاهش یافت که این امر متأثر از تدابیر بانک مرکزی جهت تثبیت و کنترل بازار بود؛ حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم که این روند کاهشی ادامه دارد یا خیر. بورس با طلا و سکه رابطه مستقیم ندارد مسئله این است که مردم تمایل دارند با سرمایه‌های خود ارزش افزوده ایجاد کنند درنتیجه بازاری را انتخاب می‌کنند که برای آن‌ها سودآوری داشته باشد حالا این بازار می‌تواند مسکن، خودرو یا بورس باشد.

کارشناس بازار طلا و سرمایه با بیان اینکه هرگاه بازار طلا دچار نوسان می‌شود مردم به آن هجوم می‎آورند، عنوان کرد: معمولاً مردم به دنبال این هستند که در شرایط تعطیلی، بیماری کرونا و بحث‌های تحریمی از این بازارها منافعی کسب کنند.

وی تصریح کرد: با ورود به این بازارها و دلالی برای سود بیشتر مخالفم و بیشتر موافق تولید هستم تا صنایعی فعال واشتغالی پایدار داشته باشیم.

محمدولی بیان کرد: بازارهایی مثل خودرو و بورس که یک روز داغ است و روز دیگر راکد، نمی‌تواند ثبات داشته باشد و خواسته‌های ما را تأمین کند.

کد خبر: ۴۵٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha