۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
 بازارچه دائمی صنایع دستی در بندرعباس احداث می‌شود 
استاندار هرمزگان:

 بازارچه دائمی صنایع دستی در بندرعباس احداث می‌شود 

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: فضای مناسب برای احداث بازارچه دائمی کسبه صنایع دستی بندرعباس پیش بینی، طراحی و احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون همتی شامگاه شنبه در نشست بررسی و تصمیم گیری برای تعیین محل فعالیت کسبه صنایع دستی آسیب داده ناشی از آتش‌سوزی معبد هندوهای بندرعباس در محل استانداری عنوان کرد: ساختمان بازار قدیم ماهی فروشان بندرعباس برای فعالیت این کسبه صنایع دستی موقتا تحویل داده می‌شود و شهرداری موظف است در ظرف سه ماه این بازار را برای کسبه فعال و آماده سازی کند.

وی ادامه داد: باید فضای مناسب و شکیلی برای احداث بازارچه دائمی این کسبه صنایع دستی در بندر شهید حقانی، معبد هندوها یا نقطه‌ای دیگر طی این هفته پیش بینی و طراحی شود، تا بازارچه ماندگاری برای صنایع دستی با توجه به اهمیت آن راه اندازی شود.

استاندار هرمزگان افزود: از طریق صندوق کارآفرینی امید نیز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به این کسبه خسارت دیده پیگیری شود و علاوه بر آن برای جبران خسارت، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به پیگیری و جذب یک میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت کمک بلاعوض به کسبه آسیب‌دیده، مکاتبه و پیگیری کند.

همتی تصریح کرد: همه فعالیت‌های اصناف مختلف باید بیمه باشند تا در زمان بروز حوادث با مشکلی مواجه نشوند.

کد خبر: ۴۵٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha