۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
اقامتگاه بوم‌گردی رزجرد به بهره برداری رسید

اقامتگاه بوم‌گردی رزجرد به بهره برداری رسید

قزوین- اقامتگاه بوم گردی رزجرد با مشارکت بخش خصوصی در قزوین به بهبره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، اقامتگاه بوم گردی رزجرد همزمان با هفته گردشگری در قزوین با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

این طرح گردشگری روستایی ظرفیت اقامت در ۱۶ تخت و ۵ اتاق را فراهم کرده است و در مساحتی به وسعت ۲۱۰ متر به منظور توسعه گردشگری روستایی استان قزوین و با اشتغال ۵ نفر آغاز به کار کرد.

توسعه گردشگری روستایی اقتصاد اولویت استان است
علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در آئین بهره برداری از این طرح بوم گردی با اشاره به لزوم توسعه گردشگری روستایی اظهار داشت: اقتصاد روستایی از مهم ترین اولویت های امروز کشور در حوزه جلوگیری از مهاجرت از روستاهاست و قطعا احیاء تولید و اشتغال روستایی میتواند از مسیر گردشگری روستایی محقق شود.

وی بیان کرد: گردشگری روستایی تضمین اقتصاد و اشتغال در محیط روستاست و میتواند پویایی را به محیط روستا بازگرداند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: رونق گردشگری روستایی با توجه به هدف گذاری سند چشم انداز قزوین میتواند پویایی، تولید و محیط با نشاط را به روستا هدیه دهد.

فرخزاد خاطرنشان کرد: جذب گردشگر و توسعه اقتصاد روستایی میتواند زیرساخت های رشد و شکوفایی را در محیط روستا فراهم کند و از این رو باید با جذیت جاذبه های روستایی استان شناسایی و در جهت رفع آن گام برداشته شود.

وی گفت: توسعه اقامتگاه های روستایی به یک اولویت اساسی در این زمینه تبدیل شده است و با افتتاح این طرح تعداد  اقامتگاه های روستایی در قزوین به ۱۱ اقامتگاه رسیده است.

کد خبر: ۴۵٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha