۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
۲۹۷ پروژه حوزه راه در مازندران اجرا شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۲۹۷ پروژه حوزه راه در مازندران اجرا شده است

بهشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سال گذشته ۲۹۷ پروژه راهداری با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مفید غلامی راد عصر شنبه در جلسه بررسی وضعیت اعتباری راه های روستایی شهرستان بهشهر در سالن فرمانداری با اشاره به اجرای ۲۹۷ پروژه راهدرای طی سال قبل در استان اظهار داشت: از مجموع اعتبارات مصوب ۷۰ میلیارد تومان در حوزه راه سال قبل ۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه ها تخصیص داده شده است.

وی با عنوان اینکه امسال ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راههای استان تخصیص داده شده است، شاخص وضعیت راهداری در استان را ۵۵ درصد و در بهشهر را ۳۳ درصد بیان کرد و گفت: از مجموع اعتبارات سال جاری حدود ۹ میلیارد تومان تاکنون تخصیص داده شده است.

مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز در این جلسه بر لزوم تسریع در اتمام زیرساخت های راه روستایی تا قبل از شروع فصل بارندگی در استان تاکید کرد و گفت: ایجاد زیرساخت ها در افزایش تولید و اشتغال تاثیر به سزایی دارد.

وی ایجاد راه دسترسی بندر امیرآباد را در افزایش بهره گیری از ظرفیت های این بندر بزرگ مهم دانست و گفت: همچنین باید از ظرفیت بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در روستاها بهره گرفته شود.

معاون استاندار مازندران از آغاز ساخت دو هزار مسکن محرومان در استان با کمک بسیج مستضعفان و دیگر بخش ها خبر داد.

کد خبر: ۴۵٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha