۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
۱۵۰ طرح تولیدی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
رئیس صمت استان سمنان:

۱۵۰ طرح تولیدی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- تشنه دل رئیس صنعت معدن و تجارت سمنان با اشاره به طرح‌های جهش تولید در سطح استان و اقدامات این حوزه، گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۴۹ طرح در قالب تسهیلات رونق تولید توانسته‌اند از بانک‌ها وام دریافت کنند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۴۹  واحد تولیدی در بخش‌های کشاورزی و صنعتی توانسته‌اند از تسهیلات بانکی در بخش رونق تولید بهره‌مند شوند، ابراز کرد: مجموعاً ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده ۳۳۰ واحد تولیدی بخش کشاورزی و صنعتی به بانک‌ها ارجاع داده‌شده است، ابراز کرد: ۱۴۹  واحد توانسته‌اند تسهیلات خود را دریافت کنند و پرونده ۱۸۰ واحد تولیدی نیز در بانک‌های عامل استان سمنان در دست بررسی است.

رئیس صمت استان سمنان بابیان اینکه برای واحدهای باقی‌مانده ۳۱۷ میلیارد تومان تسهیلات تقاضا شده است، تأکید کرد: در صورت پرداخت این میزان تسهیلات می‌توان گفت در سال ۹۹ مجموعاً بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت‌شده است.

تشنه دل بابیان اینکه در بخش تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ نیز از ابتدای سال جاری ۳۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ۵۷ واحد تولیدی در بخش کشاورزی و صنعتی پرداخت‌شده است، ابراز کرد: پرونده مابقی طرح‌ها نیز در بانک‌ها در دست بررسی است.

کد خبر: ۴۵٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha