۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
بانک‌های استان سمنان به دانش آموزان وام قرض‌الحسنه بدهند
معاون استاندار سمنان:

بانک‌های استان سمنان به دانش آموزان وام قرض‌الحسنه بدهند

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برخی دانش آموزان کم بضاعت در استان برای تامین مایحتاج درس خواندن از راه دور با توجه به شرایط کرونا، نیازمند مساعدت و اعطای وام های قرض الحسنه از سوی بانک ها هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد ظهر شنبه در جلسه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به والدین ناتوان در خرید تجهیزات کمک آموزشی دانش ‌آموزان در سالن غدیر استانداری سمنان، خواستار همراهی بیشتر بانک ها در تامین مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان شد و بیان کرد: امروز شرایط اقتصادی و همچنین کرونا سبب شده تا برخی والدین نتوانند مایحتاج تحصیلی فرزندانشان را تامین کنند لذا باید به آنها کمک اقتصادی کرد.

وی با بیان اینکه بانک های استان به والدین دانش آموزان در قالب وام قرض الحسنه کمک کنند، افزود: کرونا علاوه بر ارتزاق خانواده ها به خصوص در مناطق مروم و روستایی، در تحصیل دانش ‌آموزان نیز اثر سوء گذاشته است.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بانک ها باید با والدینی که توان خرید اقلام آموزشی را ندارند، همکاری داشته باشند، گفت: برای تامین اقلام آموزشی دانش آموزان که آتیه ساز ایران اسلامی هستند، باید از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

شریفی نژاد بیان کرد: الکترونیکی شدن آموزش ها از سوی آموزش و پرورش، سبب شده تا برخی زیرساخت ها و مایحتاج برای دانش آموزان به خصوص مناطق محروم الزام شود که برای کمک به آنها در کنار طرح هایی که کمیته امداد و آموزش و پرورش و ... دارند، باید کوشید.

کد خبر: ۴۵٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha