۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
ابطال کارت‌های بازرگانی تجار به سابقه فارس لطمه می‌زند
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ابطال کارت‌های بازرگانی تجار به سابقه فارس لطمه می‌زند

شیراز- نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ابطال کارت بازرگانی تاجران، با سابقه صدساله تجارت و بازرگانی استان آسیب جدی وارد خواهد کرد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله لطف الله دژکام در جمع بازرگانان و تعدادی از نمایندگان استان، گفت: نه بیش از عدالت می‌خواهیم و نه حق داریم که بیش از آن بخواهیم ولی گلایه داریم که فارس سال‌هاست دچار محرومیت از جهات مختلف است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تصوری که از سال‌های اول انقلاب در اذهان مسئولان مبنی بر برخورداری فارس شکل گرفته، همچنان وجود دارد و به فارس توجه زیادی نمی‌شود درحالی که استان فارس و شهر شیراز می‌توانند الگوی توسعه کشور باشند ما مدعی هستیم که باید در سطح جهان تمدن سازی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: شیراز از قرون قبل، یکی از کریدورهای تجارت جهانی بوده و محصولات این استان بازارهایی در خارج کشور دارد که حاصل چندین قرن تجارت و سابقه مبادله است، ولی متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که سیاست‌ها دارد به از دست رفتن این بازارها منجر می‌شود و تلاش چند صد ساله بازرگانان شیرازی به هدر می‌رود.

امام جمعه شیراز گفت: کارت بازرگانی تعداد زیادی از تاجران باطل شده است و این آسیب زیادی به تجارت تاریخی فارس وارد می‌کند دلیل این ابطال ها را باز نگرداندن ارز عنوان می‌کنند ولی این موضوع نیاز به کارشناسی دقیق دارد و نباید بازرگانان مظلوم واقع شوند.

کد خبر: ۴۵٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha