۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
تشکیل کارگروه مشترک وزارت راه و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تشکیل کارگروه مشترک وزارت راه و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تشکیل کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن خبر داد و گفت: این بسته در یک ماه تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه می شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در خصوص جزییات مصوبات شورای عالی مسکن که ۷ مهر تشکیل و مصوب شد، گفت: در نشست شورای عالی مسکن، پیشبرد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن موردتاکید قرار گرفت.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: در آخرین نشست شورای عالی مسکن مقرر شد تا شهرداری های کشور جهت تسریع در پروژه های طرح اقدام ملی مسن همراهی کنند و  ابتدا پیش پروانه صادر کرده و متعاقب آن پروانه اصلی ساختمان صادر شود تا  در این فاصله کارهای قانونی مسکن ملی انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مقرر شد تا کارگروه مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی تشکیل شود و ظرف یکماه بسته مالی برای طرح های تولید مسکن تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه شود.

به گفته محمودزاده، دیگر موضوعات مصوب شده در شورای عالی مسکن شامل موضوع تامین مصالح اصلی ساختمان توسط وزارت صمت، و نحوه واگذاری اراضی وزارت راه و شهرسازی به طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی بوده که وزارت راه و شهرسازی زمین در اختیار دارد.

کد خبر: ۴۵٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha