۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
طرح تامین کالاهای اساسی موجب حمایت از تولیدات ایرانی می‌شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

طرح تامین کالاهای اساسی موجب حمایت از تولیدات ایرانی می‌شود

عسگری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید اگر طرح تامین کالاهای اساسی به درستی اجرایی شود، تامین نیازهای ضروری خانوار و حفظ قدرت خرید مردم، حمایت از محصولات و تولیدات ایرانی و رونق تعاونی‌های مصرف محقق می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره طرح تامین کالاهای اساسی، گفت: مشکلات کنونی اقتصاد که محصول فشار بیرونی و سوءتدبیر برخی مسئولان داخلی است، موجب شده که بسیاری از خانواده‌ها برای تامین کالای اساسی با مشکل جدی روبه رو شوند و از آنجایی که یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم حمایت از دهک‌های پایین درآمد است طرح تامین کالای اساسی تدوین و کلیات آن در صحن تصویب شود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تامین کالاهای اساسی موجب حفظ قدرت خرید مردم می‌شود، افزود: حمایت معیشتی و دسترسی مردم به ویژه دهک‌های پایین درآمدی به کالاهای اساسی و ضروری با این طرح محقق می‌شود.

رونق تعاونی‌های مصرف و واحدهای صنفی با طرح تامین کالاهای اساسی

وی اضافه کرد: براساس طرح تامین کالاهای اساسی، کارت‌های الکترونیکی در اختیار خانوار قرار می‌گیرد تا با اعتبار موجود در این کارت‌ها مردم بتوانند کالاهای اساسی موردنیاز خود را تامین کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در صورتی که طرح تامین کالاهای اساسی به درستی اجرایی شود، می‌تواند سه مسئله اساسی را پیگیری کند؛ تامین نیازهای اساسی خانوار و حفظ قدرت خرید، حمایت از محصولات و تولیدات ایرانی و رونق تعاونی‌های مصرف و واحدهای صنفی با این طرح محقق می‌شود.

کد خبر: ۴۵٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha