۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
 نگرانی مردم را به رونق اقتصادی بدل کنیم/ آسیب‌شناسی مشکلات مازندران
رئیس مجلس شورای اسلامی:

نگرانی مردم را به رونق اقتصادی بدل کنیم/ آسیب‌شناسی مشکلات مازندران

ساری- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نگرانی‌های مردم را به رونق اقتصادی بدل کنیم، خواستار ریل‌گذاری درست و هدفمند از سوی مجلس در این بخش شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر قالیباف پیش ازظهر جمعه در حاشیه برگزاری مجمع نمایندگان مازندران در مجتمع کوثر بابلسر با تاکید براینکه باید گردشگری مازندران را به فرصت تبدیل کرد، گفت: نگرانی‌های مردم استان را باید به رونق اقتصادی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای مازندران تصریح کرد: این ظرفیت ها در حالی است که مشکلات مردم را نباید نادیده گرفت و باید بررسی و واکاوی شود که مشکل کار کجاست و چرا مازندران پیشرفت لازم را نداشته است.

قالیباف با بیان اینکه مردم اساس و محور کار هستند و این محوریت وباور به مردم را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم، بر لزوم قانونگذاری درست و رفع موانع با تصویب قوانین جامع از سوی مجلس تاکید کرد و گفت: باید ریل گذاری هدفمندی را پایه‌گذاری کنیم.

وی گردشگری و کشاورزی را جزو مزیت های خوب و بالای مازندران برشمرد و گفت: مسائل فراروی استان باید آسیب شناسی شود و اینکه چرا گردشگری به جای فرصت به هزینه و تهدید در استان تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های بالای منابع آبی مازندران اشاره کرد و وجود چالش‌های آبی در استان را غیرقابل پذیرش دانست و گفت: حضور بالای مسافران و گردشگران در مازندران امری طبیعی است اما باید گردشگران هزینه حضور در مازندران را برای تامین هزینه‌های زیرساخت‌ها، جمع آوری زباله و ارائه خدمات بپردازند.

وی همچنین یادآور شد: باید کسانی که در استان ویلا دارند مالیات متفاوت پرداخت کنند.

حضور در جمع نمایندگان استان و شرکت در یادواره شهدای هادی شهر از برنامه های سفر یکروزه رئیس مجلس به مازندران است.

کد خبر: ۴۵٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha