۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
ضریب نفوذ گاز خانوار روستایی در زنجان به ۸۷ درصد رسید
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

ضریب نفوذ گاز خانوار روستایی در زنجان به ۸۷ درصد رسید

زنجان- مدیرعامل شرکت گاز زنجان،گفت: ضریب نفوذ گاز خانوار روستایی در استان زنجان به ۸۷.۹ درصد و ضریب نفوذ گاز خانوار شهری به ۱۰۰ درصد بهره‌مندی رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو گفت: در حال حاضر تعداد کل مشترکان گاز در استان ۳۵۵ هزار و ۲۰۶ مشترک است که از این تعداد، ۳۲۵ هزار و ۲۸۸ مشترک در بخش خانگی، ۲۷ هزار و ۶۲۴ مشترک در بخش تجاری و عمومی و ۲۲۹۴ مشترک در بخش عمده و صنعتی است.

وی اظهار کرد: با توسعه شبکه‌های گاز در سطح استان و پیشرفت قابل ملاحظه گازرسانی، ضریب نفوذ گاز خانوار روستایی در این استان به ۸۷.۹ درصد و ضریب نفوذ گاز خانوار شهری به صد درصد بهره‌مندی رسیده است و همه شهرهای استان زیر پوشش نعمت گاز طبیعی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان، گفت: تاکنون ۶ هزار و ۸۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح استان اجرا شده و از ابتدای امسال تاکنون، ۴ هزار و ۸۵۴ مشترک جذب شده است.

احمدلو با بیان اینکه تعداد روستاهای دارای سکنه استان ۹۱۱ روستا است، گفت: ۵۹۳ روستا بهره‌مند از گاز و عملیات گازرسانی در ۵۳ روستا تداوم دارد.

احمدلو سهم گاز را در سبد انرژی استان ۷۱ درصد دانست و گفت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم، تنها یک پروژه عمرانی نیست و اجرای این طرح‌ها پیامدهای مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیاری دارد.

وی با اشاره به تعداد انشعابات نصب شده از ابتدای سال تا مرداد ماه امسال، یادآور شد: در این بازه زمانی، ۲۸۴۰ مورد انشعاب نصب شده است تا کل انشعاب‌های نصب شده استان به ۱۹۲ هزار و ۴۶۶ انشعاب برسد.

کد خبر: ۴۴٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha