۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
زیرساخت‌های گلستان با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی تأمین شود
استاندار گلستان:

زیرساخت‌های گلستان با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی تأمین شود

گرگان- حق شناس، استاندار گلستان گفت: تکمیل زیرساخت‌های استان در بخش‌های مختلف یکی از نیازهای اصلی است و باید با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی آن‌ها را تأمین کنیم.

هادی حق شناس در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر گلستان دارای هزار و ۵۴۴ پروژه نیمه تمام است و با توجه به افزایش قیمت‌ کالا در بازار، برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها به رقمی بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: گلستان در بخش تأمین زیرساخت‌ها نیازمندی‌های بسیاری دارد و زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف باید تأمین شود.

استاندار گلستان ادامه داد: راهبردی که باید انتخاب کنیم و به سمت آن پیش برویم این است که زیرساخت‌ها و فضا را برای حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کنیم.

وی با این توضیح که منطقه آزاد، تکمیل شهرک صنعتی اترک، بندر، ریل و ... بخشی از نیازهای اساسی و زیرساختی استان است که باید به سرانجام برسد، اضافه کرد: در موضوع اساسی در این خصوص باید در دستور کار قرار گیرد یکی به سرانجام رساندن زیرساخت‌ها و دوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی.

حق شناس با تأکید بر اینکه در تأمین زیرساخت‌ها هم باید از ظرفیت بخش خصوصی استان بهره بگیریم، تصریح کرد: واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است و اتمام این پروژه‌ها به متقاضیان بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی توضیح داد: تاکنون ۱۵۰ پروژه نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی در گلستان شناسایی و احصاء شده و مقدمات واگذاری آن در حال انجام است.

کد خبر: ۴۴٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha