۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مولد برق در دستگاه‌های خدماتی استان سمنان مستقر شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان:

مولد برق در دستگاه‌های خدماتی استان سمنان مستقر شود

سمنان- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان بر کاهش هزینه‌های جاری شهرداری‌های استان تأکید کرد و گفت: برای مقابله با اختلالات و مسائل و تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی، استقرار ژنراتور و مولد برق در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، راضیه شهاب ظهر پنج‌شنبه در نشست کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه حفاظت از مردم و حفاظت از زیرساخت‌ها  دو رویکرد اصلی شهرداری‌ها درزمینهٔ پدافند غیرعامل است، بیان کرد: بر اساس قانون رعایت دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل در مطالعه، طراحی و اجرای تأسیسات زیربنایی و ساختمانی، اولویت باشد تا شاهد بروز خسارات نباشیم.

وی بابیان اینکه رعایت اصول و الزامات پدافندی، ایمنی و امنیتی حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با انواع تهدیدات مرتبط با حوزه سایبری در دستور کار باشد، تأکید کرد: برنامه و جلسات شهرداران استان به‌صورت ویدئو کنفرانس باشد تا هم از هزینه‌ها جلوگیری شود و هم درزمینهٔ شیوع کرونا بتوانیم اقدامات پیشگرانه بهتری انجام دهیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان ادامه داد: شهرداری‌ها در فرایند صدور پروانه ساختمانی نظارت کافی را در اجرای پدافند غیرعامل داشته باشند همچنین تامین و استقرار مولد برق اضطراری در مراکز مهم و حساس به‌طور ویژه در دستور کار شهرداری‌ها باشد.

شهاب افزود: مکان‌ها و مواد حساس در موقعیت شهری استان سمنان از سوی اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان اعلام شود تا شهرداری‌های استان نسبت به محافظت از این مواد و مکان ها و یا در صورت لزوم جابجایی آنان اقدام‌کنند.

کد خبر: ۴۴٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha