۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
هوندا پیشتاز در سیستم انتقال قدرت است
یک دهه افتخار با گیربکس دوکلاچه در موتورسیکلت

هوندا پیشتاز در سیستم انتقال قدرت است

سیستم انتقال قدرت گیربکس دوکلاچه DCT می‌تواند پویایی بیشتر، رانندگی اسپرت‌تر و شتاب بهتری را به راکب هدیه دهد.

بازار؛ گروه خودرو: برای اینکه شتاب هیجان‌انگیزی تجربه کنید، نیاز است که سوار بر خودروی شوید که از گیربکس دوکلاچه بهرمند باشد. اما نکته مهم‌تر و جالب‌تر این است که دیگر نیازی به خودروی با گیربکس دوکلاچه ندارید، بلکه می‌توانید یکی از موتورسیکلت‌های پرفورمنسی هوندا را انتخاب کنید و نهایت لذت رانندگی با شتاب خیره‌کننده را تجربه کنید.

به همین منظور به مناسبت یک دهه نصب گیربکس‌های دوکلاچه اتوماتیک در محصولات هوندا چون گلدوینگ، VFR۱۲۰۰F و NC۷۵۰X و افریکا تویین را گسترش خواهد داد.

زیرا آمارها حکایت از این مساله دارند که تاکنون هوندا حدود ۱۴۰هزار دستگاه موتورسیکلت مجهزبه گیربکس دوکلاچه را در بازار اروپا به فروش رسانده و از این سهم  مدل افریکا تویین ۴۵درصد، مدل NC۷۵۰X ۵۲درصد و گلدوینگ ۶۷درصد در سال ۲۰۱۹ بوده است.

هوندا درباره گیربکس دوکلاچه DCT این چنین می‌گوید: «این سیستم انتقال قدرت می‌تواند پویایی بیشتر، رانندگی اسپرت‌تر و شتاب بهتری را به راکب هدیه دهد که رانندگی با محصولات پرفورمنسی هوندا در ذهنش نقش ببندد و این دقیقا همان مساله‌ای است که تیم بازاریایی ما به دنبال آن هستند.»

برای استفاده از این گیربکس دوکلاچه روی دسته سمت چپ یک شیفتر قرار گرفته تا حالت دستی را ایجاد کند و برای بازگشت به حالت اتوماتیک می‌توان با کاهش یا افزایش دور موتور این حالت را فعال کرد.

کد خبر: ۴۴٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha