۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور برای افتتاح یک طرح عمرانی وارد اراک شد
صبح پنج شنبه؛

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور برای افتتاح یک طرح عمرانی وارد اراک شد

اراک- رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور برای افتتاح پروژه عمرانی تقاطع غیر هم سطح شهید صیدی شهر اراک صبح پنجشنبه وارد این شهر شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت صبح پنج شنبه و در یک سفر یک روزه به استان مرکزی سفر کرده است و در بدو ورود با استقبال سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در اراک حاضر شد.

بر اساس این گزارش قرار است در این سفر تقاطع غیر هم سطح شهید صیدی شهر اراک که بر روی کمربندی شمالی این شهر احداث شده مورد افتتاح قرار گیرد.

گفتنی است که تقاطع غیر هم سطح شهید صیدی در مساحتی به وسعت ۱۷ هکتار و به طول ۲۸۲۰ متر در کریدور اصلی جنوب به شمال شهر اراک احداث شده و این کریدور را از بن‌بست خارج می‌کند.

لازم به ذکر است که این پروژه از مهم‌ترین تقاطع‌های رینگ داخل شهر کلانشهر اراک به شمار می‌رود که از سه دستگاه پل، ۵۲ پایه، پنج عدد کوله و پنج عدد رمپ تشکیل شده و سازه پل به صورت عرشه فولادی و بتنی است.

از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور به اراک افتتاح مدرسه خاتم الانبیاء و آغاز عملیات اجرایی یک‌هزار واحد مسکونی محرومان است همچنین در ادامه سفر بازدید از تالار مرکزی اراک، بیمارستان در حال ساخت ولی‌عصر (عج)، کتابخانه مرکزی و منطقه گردشگری دره گردوی اراک از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به اراک است.
 

کد خبر: ۴۴٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha