۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
آزاد سازی ۱۰۳ هکتار از اراضی باغی و کشاورزی استان البرز
فرمانده یگان حفاظت از امور اراضی کشاورزی استان البرز خبر داد

آزاد سازی ۱۰۳ هکتار از اراضی باغی و کشاورزی استان البرز

کرج- موسوی فرمانده یگان حفاظت از امور اراضی کشاورزی استان البرز از آزادسازی ۱۰۳ هکتار از اراضی باغی و کشاورزی خبر داد و گفت: ۱۱۰ مورد تغییر کاربری قلع و قمع شد.

سرهنگ سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در ادامه شناسایی های انجام شده در خصوص تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی استان از طریق سامانه ۱۳۱ و گزارشات مردمی، همچنین بازدید های میدانی طرح برخورد و اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ به طور همزمان و با هماهنگی های دادستانی در مرکز استان و شهرستان فردیس در روز چهارشنبه نهم مهرماه به اجرا در آمد.

موسوی ضمن اعلام همراهی شهرداری های مناطق برای اجرای قانون اظهار کرد: تعداد ۱۱۰ مورد از تغییر کاربری های شناسایی شده از قبیل بنا، دیوارکشی، استخر، گود برداری و ایجاد فونداسیون قلع و قمع شد. هم چنین تعدادی از احکام قطعی صادره از سوی دادگاههای استان در خصوص رسیدگی به پرونده های تشکیل شده تغییر کاربری و بناهای غیر مجاز در اراضی داری رای قلع و قمع نیز به اجر در آمد.

فرمانده یگان حفاظت مساحت آزادسازی شده اراضی را ۱۰۳ هکتار  اعلام کرد و گفت: این آزادسازی در مناطق «آتشگاه، شهرک دانشگاه کرج، منطقه فرخ آباد در حوالی مشکین آباد شهرستان فردیس انجام شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه تنها مرجع صدور مجوز تغییر کاربری در اراضی‌ کشاورزی‌ و باغی و یا پاسخ به استعلامات جهاد کشاورزی است، تاکید کرد: شهروندان فریب وعده‌های احتمالی از سوی افراد کلاهبردار را نخورند.

کد خبر: ۴۴٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha