۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
جریمه متخلفان کرونایی در انتظار تصویب
وزیر کشور اعلام کرد

جریمه متخلفان کرونایی در انتظار تصویب

رحمانی، وزیر کشور گفت: اگر ستاد ملی مقابله کرونا موضوع جریمه متخلفان را تصویب کند با تاکید بیشتر بر روش‌های اقناعی اجرا می‌کنیم.

به گزارش بازار، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه کمیته انتظامی، اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به موضوع تهران به عنوان الگو اشاره کرد و افزود: تهران برای اجرای سیاست‌های جدید به عنوان الگو به ویژه در بحث جریمه کردن متخلفان و کسانی که رعایت نمی‌کنند، مطرح و مقرر شد طبق دستورالعمل‌ها تهران را به عنوان الگو پیگیری کنیم و به صورت جدی نظارت‌ها را انجام دهیم.

وی گفت: اگر ستاد ملی کرونا این موضوع (جریمه متخلفان) را تصویب کند با کمک دستگاه‌ها موضوع را پیگیری می‌کنیم البته با روش‌هایی که کمترین مواجهه را با مردم داشته باشیم و بیشتر از روش اقناعی استفاده کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه تاکید بعدی ما در جلسه موضوع بازدارندگی، اقناع سازی و همراهی مردم است، افزود: این موضوع به فعالیت رسانه‌ها برمی‌گردد که تکلیف شد کمیته اطلاع رسانی برنامه اجرایی و زمانبندی و ضمانت‌های لازم خود را با توزیع مسئولیت‌ها و وظایف همه دستگاه‌هایی که در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات نقش دارند، تبیین کند.

وی با بیان اینکه روند کلی اقداماتی که تاکنون صورت گرفته، قابل قبول است، گفت: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب که شاهد کاهش بیماری و شاهد کاهش موارد ابتلا و بستری است، هنوز گام‌های بلندی باید با دقت برداشته شود.

رحمانی فضلی افزود: از همه مردم خواهش می‌کنیم رعایت کنند، اگرچه این موضوع محدودیت‌های را ایجاد کرده و سخت است، اما رعایت نکردن شیوه نامه‌ها نگرانی و دغدغه ایجاد کرده و تنها راه غلبه بر آن همکاری همه مردم است.

وی با بیان اینکه تاکید ما به مردم ادامه همکاری هاست، گفت: اصناف جزو مواردی هستند که بیشترین تعامل را دارند و حدود ۶۰ درصد اصناف رعایت کردند، اما توقع ما این است که با همت عالی و انسجام و وحدت کاری کنند که ما حداقل در مورد اصناف به عدد ۸۰ درصد برسیم. هم خودشان رعایت کنند و هم مراجعان را مکلف به رعایت کنند و در برخی موارد نیز افرادی که رعایت نمی‌کنند از ارائه خدمات به آن‌ها جلوگیری شود.

وزیر کشور افزود: موفقیت در این امر نیازمند همراهی و همکاری همه مردم است که امیدواریم اجرایی شود.

کد خبر: ۴۴٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha