۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
ظرفیت ذخیره سیلوهای آذربایجان شرقی به ۷۰۰ هزار تن افزایش یافت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

ظرفیت ذخیره سیلوهای آذربایجان شرقی به ۷۰۰ هزار تن افزایش یافت

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه تا چهار سال قبل امکان ذخیره ۵۰۰ هزار تن گندم را در استان نداشتیم، گفت: در زمان حاضر ذخیره سیلوهای استان به ۷۰۰ هزار تن افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، حبیب امین زاده روز چهارشنبه با اشاره به اهتمام ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به تامین کالاهای اساسی مردم در شرایط زمانی مختلف و نقش سیلوها و انبارها در این زمینه اظهار کرد:  در همین راستا تاکنون ۳۴ هزار واحد  انبار همه در سطح استان شناسایی شده است..

وی به نقش اصناف در تامین و رفع نیازهای روزمره شهروندان نیز اشاره کرد و افزود: در بخش اصناف ۳۸۶ اتحادیه صنفی با ۱۱۵ هزار صنف تولیدی توزیعی و خدماتی در استان فعال است.

وی ادامه داد: طی سال های ۹۲ تا ۹۹ در سطح استان ۴۸ فروشگاه بزرگ تاسیس و ۴۱ شرکت بازاریابی شبکه ای ایجاد شده است.

امین زاده گفت: سامانه iranianasnaf.ir ایرانیان اصناف جهت انجام همه امور مربوط به اصناف و ساماندهی و نظارت بر فعالیت های اصناف، اعم از اتحادیه های صنفی و احدهای مربوطه، همچنین امور مربوط به صندوق مکانیزه فروش، کدگذاری رسته های صنفی، صدور پروانه کسب ایثارگری و صدور پروانه کسب ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در بخش قالی بافی اقدامات مختلفی از جمله اعطای تسهیلات در قالب پشتیبان، بیمه قالی بافان، صدور پروانه بهره برداری واحد تولید طرح و نقشه، صدور پروانه غیر متمرکز فرش دستباف، صدور پروانه مجتمع قالی بافی،صدور جواز تاسیس مجتمع طرح و نقشه ، صدور جواز تاسیس مجتمع قالی بافی،صدور کارت قالی بافی، صدور پروانه تاسیس کارگاه قالی شویی و خدمات تکمیلی صدور مجوز مشاغل خانگی و برگزاری کارگاه آموزش فرش دستباف انجام شده است.

کد خبر: ۴۴٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha