۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
بی تدبیری دولت در کاهش شاخص بورس مشهود است
نماینده مردم زنجان در مجلس:

بی تدبیری دولت در کاهش شاخص بورس مشهود است

طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به تذکر خود به وزیر اقتصاد درخصوص رشد غیرطبیعی شاخص بورس گفت: متاسفانه در کاهش شاخص بورس مشخص است که با بی تدبیری دولت مواجه هستیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مصطفی طاهری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 9 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در جامعه از ما می پرسند ریشه مشکلات چیست و تا چه زمانی این افزایش قیمت ها ادامه دارد، چرا اراده ولایت فقیه در ساختار سیاسی و اقتصادی جامعه اجرایی و عملیاتی نمی شود؟

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ریشه دارترین مشکل این است که دولت رأس ندارد، از وزیر سوال می شود که چرا تهاتر به خوبی انجام نمی گیرد؟ می گوید تحریم داخلی هستیم! ادامه داد: بسیاری از هماهنگی هایی که باید توسط رئیس جمهور و معاون اول صورت گیرد، انجام نمی شود. دود این ناهماهنگی ها به چشم مردم می رود.

وی افزود: به وزیر امور اقتصادی و دارایی در دورانی که شاخص بورس مثبت بود، تذکر دادم این رشد غیرطبیعی است، اعلام کرد که نظر رئیس جمهور این بوده و باید آن را اجرایی کنیم! متاسفانه در کاهش شاخص بورس مشخص است که با بی تدبیری دولت مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: گزارشی در کمیسیون صنایع و معادن بیش از 10 روز گذشته به هیات رئیسه ارسال شده، اصرار داشتیم قبل از تعطیلات به صحن ارائه شود، با این طرح کنترل قیمت فولاد و میلگرد قابل انجام است.

کد خبر: ۴۴٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha