۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
دغدغه مجلس یازدهم باز کردن گره‌های کور اقتصادی است
نماینده مردم ورامین در مجلس:

دغدغه مجلس یازدهم باز کردن گره‌های کور اقتصادی است

نوش‌آبادی، نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: دغدغه اصلی نمایندگان مجلس یازدهم باز کردن گره‌های کوراقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و تحقق مطالبات مردمی است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین نوش‌آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس از جمله وظایف هیأت رئیسه به شمار می‌رود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر همین اساس طی چند مدت گذشته شاهد هجمه‌های برخی از رسانه‌ها علیه مجلس در چارچوب سناریوی مخالفین نظام و بدنام کردن قوه مقننه هستیم.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی کشور و ولی نعمتان همه ما هستند از این رو حق دارند بر عملکرد مجلس و رفتار نمایندگان نظارت داشته باشند و هر جا لازم بود انتقاد کنند اما باید مراقب باشیم دشمنان آدرس غلط ندهند.

نوش آبادی ادامه داد: خوشبختانه با هوشمندی مردم، پاک ترین، سالم‌ترین و انقلابی‌ترین نمایندگان در مجلس یازدهم حضور دارند که دغدغه اصلی آنها باز کردن گره‌های کوراقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و تحقق مطالبات مردمی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: اختصاص برخی امکانات محدود رفاهی که در چارچوب مقررات مجلس برای انجام وظایف نمایندگی در نظر گرفته شده و در همه ادوار مجلس متعارف بوده و خواهد بود نباید افکار عمومی جامعه را از مشکلات اصلی کشور غافل کند.

وی ادامه داد: رانت‌خواری و فرار مالیاتی، ثروت‌های بادآورده، حساب‌های بانکی برخی مدیران دوتابعیتی در گذشته، عدم بازگشت وام‌های بانکی کلان به صاحبان قدرت، سوء استفاده از ارزهای دولتی، اسراف در برخی دستگاه‌ها، قاچاق کالا و ارز و خسارت ناشی از سوء مدیریت‌ها که مردم باید تاوان آن را دهند مشکلات اصلی است لذا باید مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.

کد خبر: ۴۴٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha