۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
عبور سکه از قیمت ۱۴ میلیون تومان/دلار ۲۹۴۷۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

عبور سکه از قیمت ۱۴ میلیون تومان/دلار ۲۹۴۷۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش پنج دلاری قیمت اونس و گران شدن ۷۰ تومانی قیمت دلار موجب شد تا امروز نیز قیمت انواع سکه در مقایسه با روز گذشته بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان گرانتر شود.

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با افزایش پنج دلاری به ۱۸۸۷ دلار رسید. همچنین قیمت دلار نیز با افزایش ۷۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۹ هزار و ۴۷۰ تومان رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۳۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان گرانتر شده است.

رئیس سابق اتحادیه طلا  و جواهر تصریح کرد: امروز هر قطعه نیم سکه  با قیمت هفت میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با قیمت چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۲۵۰ هزار تومان و ۳۵۰ هزار تومان گرانتر شده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز هر قطعه سکه گرمی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته تغییری نکرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت خرید و فروش هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و قیمت خرید و فروش  باهر گرم طلای خام ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۸۴ هزار تومان و ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

کد خبر: ۴۴٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha