۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
 میزان سرمایه گذاری های صنعتی در مازندران رشد یافت
رئیس صمت مازندران:

میزان سرمایه گذاری های صنعتی در مازندران رشد یافت

ساری- رئیس صمت مازندران گفت: میزان سرمایه گذاری های صنعتی در استان در سال جاری به رغم محدودیت ها نسبت به سال های قبل بیشتر بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو صبح چهارشنبه در جلسه با روسای اتاق اصناف استان در مرکز اصناف ساری با اشاره به سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی طی سال جاری در حوزه صنعتی اظهار داشت: این میزان نسبت به سال های قبل رشد بیشتری داشته است.

وی با اظهار اینکه باید برای راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و افزایش جذب سرمایه گذرای در استان بیشتر تلاش کنیم، افزود: تکمیل طرح های دارای بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جزو اولویت ها در استان خواهد بود.

وی نظارت و کنترل بر بازار را برای جلوگیری از افزایش خودسرانه و بی رویه قیمت ها مهم دانست و گفت: باید بازرسان و اتاق اصناف در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند زیرا افزایش تولید و اشتغال در گرو کنترل بازار است.

قوانلو همچنین با اشاره به اینکه شیوع کرونا ویروس مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده است، یادآور شد: اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد و باید در زمینه رعایت پروتکل ها در بازار و بین اصناف فرهنگ سازی کرد.

کد خبر: ۴۴٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha