۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کاهش ارزش دلار پس از مناظره انتخاباتی ترامپ - بایدن

کاهش ارزش دلار پس از مناظره انتخاباتی ترامپ - بایدن

با برگزاری اولین مناظره پُرتنش ترامپ - بایدن که طرفین بارها یکدیگر را به چالش کشیدند، ارزش دلار در برابر ارزهای مهم جهان پایین آمد و سهام وال‌استریت افت کرد.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، سه‌شنبه شب با برگزاری اولین مناظره پُرتنش ترامپ بایدن که طرفین بارها یکدیگر را به چالش کشیدند، ارزش دلار در برابر ارزهای مهم جهان پایین آمد و سهام وال‌استریت افت کرد.

در وال‌استریت، میانگین صنعتی داو جونز ۱۳۱.۴۰ واحد یا ۰.۴۸ درصد افت کرد و در ۲۷٫۴۵۲.۶۶ واحد بسته شد. اس‌اندپی ۰.۴۸ درصد افت کرد و به ۳٫۳۳۵.۴۷ واحد رسید، در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۲۹ درصد پایین آمد و در ۱۱٫۰۸۵.۲۵ واحد بسته شد.

شاخص‌های سهام با بسته شدن بازارهای رسمی در بازارهای اینترنتی همچنان به افت خود ادامه دادند و داوجونز ۱۰۰ واحد دیگر پایین آمد. اس‌اندپی و نزدک هم هر کدام ۰.۳ درصد افت کردند.

در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای مهم جهان افت کرد و شاخص آن ۰.۳ درصد پایین آمد و به ۹۳.۸۷۹ واحد رسید. در مقابل یورو دلار ۰.۶ درصد تضعیف شد تا نرخ برابری آنها به ۱.۱۷۳۷ واحد برسد. پوند انگلیس هم ۰.۳ درصد تقویت شد و نرخ برابری خود را به ۱.۲۸۶۷ واحد رساند.

کد خبر: ۴۴٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha