۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می شود
استاندار زنجان:

روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می شود

زنجان- استاندار زنجان گفت: روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در زمینه عرضه اقلام مهمی چون ماسک در شرایط کنونی، روزانه در استان ۷۰۰ هزار ماسک تولید می‌شود، اظهار کرد: نحوه توزیع ماسک در استان به این ترتیب است که ۴۰۰ هزار عدد آن به قیمت  هزار تومان و ۳۰۰ هزار عدد آن به قیمت هزار و ۳۰۰ تومان ارائه و به استان‌های دیگر نیز ماسک ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: زنجان جزو استان‌هایی است که امروز در زمینه تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک و ماده ضدعفونی کننده به خودکفایی رسیده است، افزود: تحقق این امر در شرایط کرونایی یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه شتاب گرفتن حرکت استارتاپ‌ها حاکی از حضور پررنگ جوانان در حوزه‌های مختلف بوده است، افزود: با تعیین نقشه راه در این زمینه، توانستیم به همه اهداف در حوزه‌های مختلف از جمله فضای جوانان. استارتاپ‌ها دست یابیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز زنجان توانسته است در حوزه‌هایی که مغفول مانده بود، جامه عمل پوشانده و به موفقیت‌های روزافزون دست یابد، ادامه داد: نمونه بارز این موفقیت‌ها، حوزه فرش است که زنجان در این زمینه نتوانسته بود به جایگاه اصلی خود دست یابد که در همین راستا به زودی کوریدور صادراتی این صنعت در استان راه‌اندازی شود.

کد خبر: ۴۴٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha