۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
رفع ابهامات طرح جهش تولید و تأمین مسکن/ طرح برای بررسی به صحن علنی ارسال شد
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تشریح کرد

رفع ابهامات طرح جهش تولید و تأمین مسکن/ طرح برای بررسی به صحن علنی ارسال شد

حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز برخی از محورها و ابهامات طرح جهش تولید و تأمین مسکن مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۸ مهرماه) کمیسیون متبوعش، گفت: اخیرا کلیات طرح جهش تولید و تأمین مسکن در صحن علنی بررسی و به تصویب رسید، اما برای بررسی بیشتر و تصمیم گیری درباره برخی از محورهای این طرح از جمله تأمین منابع مالی و تأمین مصالح ساختمانی، طرح مذکور به کمیسیون عمران ارجاع داده شد. حال آخرین نشست این کمیسیون برای بررسی این طرح با حضور کارشناسان و مسئولان دستگاه ها امروز برگزار شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست با حضور کارشناسان و مسئولان و برخی از اعضای کمیسیون های دیگر، مواد مرتبط با موضوع تأمین منابع مالی و تأمین مصالح ساختمانی در طرح مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ابهامات این بخش ها رفع شد.

حسینی افزود: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، کلیات و جزئیات طرح جهش تولید و تأمین مسکن بار دیگر مورد تایید قرار گرفت و این طرح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شد.

کد خبر: ۴۴٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha