۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
ثبت نام طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا+جزئیات

ثبت نام طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا+جزئیات

ثبت نام طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا ویژه‌ مهر ۹۹ از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، شرکت سایپا در اطلاعیه ایی اعلام کرد: در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازو کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، این پیش فروش به مدت سه روز انجام می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۹ (به مدت ۳ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

شرایط قبلی برای شرکت در قرعه‌کشی همچنان اعمال می‌شود.

پنج خودروی طرح پیش فروش این دوره شرکت سایپا، به این شرح است:
ساینا دنده ای، تیبا دو، تیبا صندوق دار، و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل هفته چهارم تیر، مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۰, و کوئیک آر با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰

گفتنی است، متقاضیانی که در قرعه کشی این طرح بنده می‌شوند باید به ترتیب برای خودروهای ساینا دنده ای، مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان‌ , تیبا دو، ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تیبا صندوقدار، ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱, سی و دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و برای کوئیک آر، ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب واریز کنند.

شرایط عمومی ثبت نام از قبیل، محدودیت کد ملی، حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و الزام به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو، همچنان برقرار است ضمن اینکه امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد همچنین متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

بر اساس این گزارش متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

کد خبر: ۴۴٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha