۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
اعمال محدودیت های کرونایی در تهران فردا بررسی می شود/ امکان لغو طرح ترافیک نیست
استاندار تهران:

اعمال محدودیت های کرونایی در تهران فردا بررسی می شود/ امکان لغو طرح ترافیک نیست

تهران- استاندار تهران با بیان این که با توجه به فصل پاییز امکان لغو طرح ترافیک نیست، گفت: فردا در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال محدودیت های کرونایی بیشتر در تهران بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مانور مشترک مدیریت بحران استانداری تهران با ستاد مدیریت بحران منطقه چهار کشور که با حضور رییس سازمان مدیریت بحران برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران در خصوص لغو امکان طرح ترافیک گفت: با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا طرح ترافیک را نمی‌توان لغو کرد و اگرچه سلامت جامعه برای ما اولویت اول و دوم و سوم است اما باید در خصوص مسائل تمام جوانب در نظر گرفته شود.

استاندار تهران در خصوص دورکاری کارمندان این استان نیز گفت: دورکاری لغو نشده و فقط برای کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند این امکان فراهم است، در حال حاضر برای کارمندان استان تهران دورکاری مطرح نیست و تنها دستگاه‌هایی که امکان دورکاری دارند یا افراد در معرض خطر می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

محسنی بندپی بیان داشت: استان تهران پر جمعیت ترین و پر تراکم ترین استان کشور است، لذا نیازمند مدیریت بهتر بحران در تهران هستیم و باید در این خصوص آماده باشیم.

وی آمادگی مدیریت بحران استان تهران را مناسب توصیف کرد و گفت: آن چه که مسلم است، این است که در استان تهران باید ایستگاه های آتش نشانی هم در تهران و هم در شهرستان های استان مستقر شود و در خصوص آموزش نیروی انسانی نیز باید فعال تر شویم.

استاندار تهران با بیان این که فردا در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال محدودیت های کرونایی بیشتر در تهران بررسی می شود، گفت: باید اقداماتی انجام شود، که بتوان نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را بیشتر کرد.

کد خبر: ۴۴٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha