۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
افزایش ۳۰۰ هزار تومانی سکه طرح قدیم/دلار ۲۹۴۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۳۰۰ هزار تومانی سکه طرح قدیم/دلار ۲۹۴۰۰ تومان

محمد ولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۳۱ دلاری نرخ اونس، گران شدن ۱۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار آزاد و روند افزایشی تقاضا برای خرید موجب شد تا قیمت انواع سکه در بازار بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان گرانتر شود.

ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با افزایش ۳۱ دلاری به ۱۸۸۲ دلار رسید. همچنین نرخ دلار در بازار آزاد با تجربه افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل به ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با نرخ ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

این فعال صنفی ادامه داد: قیمت خرید و فروش هر قطعه تمام سکه طرح جدید نیز به ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان گرانتر شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: در حال حاضر قیمت خرید و فروش هر قطعه نیم سکه به هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی به دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته قیمت نیم سکه و ربع سکه ۲۰۰ هزار تومان گرانتر شده اما نرخ سکه گرمی تغییری نکرده است.

 محمد ولی خاطر نشان کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت پنج میلیون و ۵۹۶ هزار تومان و هر کرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۱۱۹ هزار تومان و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان گرانتر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار قیمت ها بر مبنای لحظه تهیه و انتشار خبر است و با توجه به نوسانات بازار تغییر می کند.

کد خبر: ۴۴٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha