۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافت
در شش ماه نخست امسال؛

بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافت

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی شش ماه نخست سال جاری بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین حسینی صبح سه‌شنبه در نشست فعالان حوزه صنعتی در اداره صمت بوشهر اظهار داشت: در راستای تقویت واحدهای تولیدی در استان بوشهر تلاش خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی از تلاش برای پیاده‌سازی عملی نهضت ساخت داخل خبر داد و اضافه کرد: یکی از مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های ما در سال جاری نهضت ساخت داخل با محوریت خوداتکایی در تولید کالاهای حساس، ضروری و راهبردی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این نهضت یکی از راهبردهای اساسی برای جهش تولید است که اقدامات خوبی در این زمینه در سطح کشور و استان بوشهر روی داده است.

وی از احیا، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد خبر داد و بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در این زمینه دنبال شده است، ایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان بوشهر است.

حسینی تامین نیازهای اولیه صنایع مستقر در استان را ضروری دانست و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و همچنین بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی از دیگر اقدامات است.

وی از صدور ۱۱۲ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی اشتغال سه هزار و ۴۹۶ نفر طی سال جاری خبر داد و افزود: میزان صدور مجوزها ۳۳ درصد و حجم سرمایه‌گذاری آنها ۳۷ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به صدور ۲۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال هزار و ۳۹ نفر و سرمایه گذاری دو هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال در این مدت اظهار کرد: تعداد پروانه‌ها ۲۰ درصد و میزان اشتغال ۲۵ درصد افزایش دارد.

کد خبر: ۴۴٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha