۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
اجرای طرح «مشق احسان ۳» در گلستان/ سامانه «اینجا هست» راه‌اندازی شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبر داد:

اجرای طرح «مشق احسان ۳» در گلستان/ سامانه «اینجا هست» راه‌اندازی شد

گرگان- سلمان زاده، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان از اجرای طرح مشق احسان سه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خبر داد و گفت: سامانه اینترنتی «اینجا هست» برای خرید ارزان قیمت لوازم التحریر و ماسک و ... راه‌اندازی شد.

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:  در روزهای آغازین مهر و بازگشایی مدارس توزیع بسته‌های لوازم التحریر از سوی ستاد در استان گلستان آغاز شده و دو مرحله از آن تاکنون انجام شده است.

 وی افزود: از آنجایی که بیماری منحوس کرونا وضعیت خیلی از خانواده‌ها را در کسب و کار دچار مشکلاتی کرد لذا مطابق سنوات گذشته و با شروع «پویش مشق احسان» از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام (ره) در استان گلستان در سال تحصیلی جاری تعداد ۱۱ هزار دانش آموز حمایت‌پذیر (نیازمند) با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها از اهدای بسته‌های لوازم التحریر برخوردار می‌شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان ادامه داد: از ویژگی‌های این طرح می‌توان به اختصاص یافتن سه برابری سهمیه استان، منقش بودن بسته‌ها و محتویات آن به تصاویر شهدای شاخص از جمله سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و نیز مدافعان حرم از جمله شهید حجی و ... ، تهیه لوازم از کارگاه‌های تولیدی لوازم التحریر داخلی و... اشاره کرد.

وی توضیح داد: برابر برنامه‌ریزی انجام شده توزیع آن از جمله شناسایی و تحویل از سوی گروه‌های همکار ستاد موجود در سامانه احسان و به تفکیک جنسیت، مقطع تحصیلی انجام می‌گیرد.

سلمان زاده گفت: محتویات این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خط کش، خودکار و غیره است که قیمت هر بسته آن ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع در استان گلستان قریب به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  برآورد می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان در پایان اشاره کرد: با راه‌اندازی سامانه اینترنتی «هست اینجا» از سوی این ستاد تمامی هم استانی‌ها می‌توانند با هر کد ملی نسبت به ثبت درخواست لوازم التحریر- ماسک و مواد ضد عفونی به قیمت ارزان قیمت و بدون واسطه خریداری کنند.

کد خبر: ۴۴٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha