۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
 روستاهای مازندران قطب گردشگری هستند/ رونق بوم گردی
استاندار مازندران:

روستاهای مازندران قطب گردشگری هستند/ رونق بوم گردی

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران، صنعت گردشگری به ویژه بوم گردی و روستاگردی را در گردش اقتصادی استان حائز اهمیت دانست و گفت: روستاهای استان قطب گردشگری در کشور محسوب می شود.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با عنوان اینکه مازندران از قطب های مهم گردشگری به شمار می رود از گردشگری به عنوان نگین صنایع در استان یاد کرد و گفت: این صنعت در گردش اقتصادی و تقویت اشتغال در استان نقش به سزایی دارد.

وی با تاکید بر اشتغال و تولید در صنعت گردشگری، اظهار داشت: امروز صنعت گردشگری، توسعه بومگردی و گردشگری روستایی در شکوفایی اقتصادی نقش مهمی دارد و به توسعه پایدار جوامع کمک می کند.

وی از روستاها به عنوان مرکز فعالیت های کشاورزی و دامپروری یاد کرد و گفت: با توسعه گردشگری روستایی می توان به اشتغال زایی و درآمد بالایی در این حوزه دست یافت.

حسین زادگان همچنین با عنوان اینکه گردشگری روستایی به اقتصاد روستاییان کمک می کند، افزود: توسعه گردشگری روستایی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تنوع اقتصادی اهمیت و کاربرد دارد.

استاندار مازندران به جاذبه های فراوان طبیعی و گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: با توسعه گردشگری روستایی می توان به ایجاد درآمد پایدار دست یافت و این کار با برنامه ریزی جامع و مدون منجر به اقتصاد پویا در صنعت گردشگری می شود.

وی ایجاد و راه اندازی اسکله های گردشگری و توسعه بوم گردی را برای پویایی و شکوفایی صنعت گردشگری مهم برشمرد.

کد خبر: ۴۴٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha