۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
بورس قرمز پوش بازار سبزه میدان طلا را شلوغ کرد/ سکه طرح قدیم یک شبه ۴۰۰ هزار تومان گران شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

بورس قرمز پوش بازار سبزه میدان طلا را شلوغ کرد/ سکه طرح قدیم یک شبه ۴۰۰ هزار تومان گران شد

محمدولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه موجب شد تا برغم کاهش نرخ اونس و ثبات قیمت دلار روند قیمتی در بازار طلا و سکه همچنان صعودی باشد.

ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت انواع سکه در بازار نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گرانتر شد که دلیل  افزایش قیمت در این بازار را باید در بالارفتن تقاضا برای سرمایه گذاری در این زمینه جستجو کرد.

وی افزود: امروز قیمت اونس در بازار جهانی به ۱۸۵۱ دلار رسید که در مقایسه با روز گذشته کاهش ۱۱ دلاری را نشان می دهد. همچنین قیمت دلار نیز همانند روز گذشته ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهارکرد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم به ۱۳ میلیون تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده است.

این فعال صنفی تصریح کرد: امروز هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ۱۴۵ هزار تومان گرانتر شده است.

محمد ولی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با قیمت هفت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه با قیمت چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته همه این نوع سکه ها ۱۵۰ هزار تومان گرانتر شده اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز هر مثقال طلا با قیمت پنج میلیون و   ۴۷۷ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۲۲ هزار تومان و ۴۴۰۰ تومان افزایش نرخ را تجربه کرده است.

بورس قرمز پوش بازار طلا را سبز کرد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: با توجه به بی رونقی بازار سرمایه و خروج سرمایه ها از این بازار مردم برای حفظ ارزش پول و قدرت نقدینگی خود تمامی سرمایه ها را به سمت بازار طلا و سکه هدایت کرده اند.

محمد ولی تصریح کرد: در بازار امروز قیمت انواع سکه و طلا صعودی شده و  این در حالی است که نرخ  اونس در بازار جهانی کاهش یافته و قیمت  دلار نیز ثابت مانده است بنابراین می توان گفت که افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در این بازار همچنان روند قیمت ها را افزایشی کرده است.

کد خبر: ۴۴٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha