۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین پرداخت می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین پرداخت می‌شود

قزوین- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در ۱۴ رسته شغلی استان پرداخت شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قزوین، رضا گروسی اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح تاکنون، ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری در قزوین پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۲۹ هزار و ۵۷۶ نفر و درخواست ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین خاطر نشان ساخت: تا امروز بانک‌های سپه، ملی و ملت از نظر پرداخت‌ تسهیلات در جایگاه اول تا سوم قرار دارند و استان قزوین از این نظر رتبه ششم کشور را دارد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به ۱۴ رسته شغلی مصوب صورت می‌گیرد، گفت:  تاکنون بیشترین میزان پرداختی به مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه ای و شرکت حمل و نقل عمومی برون‌ شهری و درون شهری صورت گرفته و در سایر بخش‌ها از قبیل کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.

گروسی اضافه کرد: سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا فعال است و متقاضیان می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و درخواست خود را تکمیل کنند.

کد خبر: ۴۴٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha