۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
 فعالان اقتصادی با قوانین و مقررات مزاحم سر و کار دارند
نایب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی ایران:

فعالان اقتصادی با قوانین و مقررات مزاحم سر و کار دارند

اولیایی، نایب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: باید میان پلیس و فعالان بخش خصوصی کمیته‌ای مشترک ایجاد شود و در این کمیته اقدامات و مسیرهای مشترک برای کمک‌ به یکدیگر شکل بگیرند.

به گزارش بازار، محمود اولیایی با اشاره به این که برقراری امنیت به مولفه‌های مختلف مرتبط است، گفت: امنیت عمومی برای برقراری در سراسر کشور معیارها متعددی را نیاز دارد.

وی با اشاره به این که پلیس در برقراری امنیت عمومی در آخرین حلقه قرار می‌گیرد، عنوان کرد: بخش مهمی از آن‌چه که به فعالان اقتصادی احساس امنیت را القا می‌کند، به قوانین و محیط بالاسری کسب و کار مربوط می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران افزود: در شرایط فعلی کشور از بیرون به فعالان اقتصادی داخل فشار وارد می‌شود.

وی با اشاره به این که فعالان اقتصادی ایرانی با قوانین و مقررات مزاحم سر و کار دارند، اظهار داشت: کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران در کشف و یادگیری موضوعات تخصصی به مجموعه پلیس کمک می‌کند.

محمود اولیایی افزود: قرار شده میان پلیس و فعالان بخش خصوصی کمیته‌ای مشترک ایجاد شود و در این کمیته اقدامات و مسیرهای مشترک برای کمک‌ به یکدیگر شکل بگیرند.

وی با اشاره به این که در شرایط فعلی فعالان اقتصادی برای فعالیت با تمام قدرت جنگ می‌کنند، اظهار داشت: در بسیاری از مواقع پلیس فتا می‌تواند آسیب‌های روانی مختلف را از بازار برطرف کند.

نایب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به پلیس امنیت اقتصادی، توضیح داد: این بخش از پلیس در حوزه قاچاق و مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی را انجام می‌دهد.

وی افزود: بخش خصوصی می‌تواند در حوزه‌های مختلف کشف جرم و خلاف به پلیس کمک کند.

کد خبر: ۴۴٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha