۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
نمایندگان پیگیر رفع مشکلات مردم هستند؛ از ساماندهی آشفته بازار مسکن تا تعیین نرخ گندم
نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس مطرح کرد

نمایندگان پیگیر رفع مشکلات مردم هستند؛ از ساماندهی آشفته بازار مسکن تا تعیین نرخ گندم

حسینی کیا، نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس، گفت: مشکلات یکی پس از دیگری توسط نمایندگان مجلس رصد می‌شوند، در مجلس تضارب آرا و اقدامات کارشناسی وجود دارد، زمان‌بری حرکت مجلس به واسطه دقت لازم است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته علیه مجلس یازدهم، گفت: با شروع مجلس یازدهم امیدی در دل مردم ایجاد شده و مقام معظم رهبری آن را مجلس امید و انتظار نامیده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار اساسی مجلس ریل گذاری در حوزه قانون‌گذاری است تا دولت بر روی این خط اقدامات لازم را انجام دهد، ادامه داد: متاسفانه دولت برخی از اقدامات را رها کرده اما نگاه مجلس یازدهم کمک به دولت در راستای انجام وظایف و حمایت از مردم است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه کشاورزی مجلس شورای اسلامی قانونی مصوب کرد تا دولت حمایت بیشتری از این بخش داشته باشد، عنوان کرد: در حال حاضر قیمت محصولات کشاورزی با نرخ واقعی فاصله دارد به صورت مثال قیمت فعلی خرید تضمینی گندم با نرخ واقعی آن۳۰ درصد اختلاف دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل هزینه بالای کشت محصولات کشاورزی، مجلس شورای اسلامی کمک کرد تا دولت قیمت ۴هزار تومانی را برای خرید تضمینی گندم در نظر بگیرد، گفت: مجلس با پیگیری مالیات بر خانه‌های خالی قصد دارد تا آشفته بازار مسکن ساماندهی شود.

نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرحی در حال تدوین است تا خودروهای تولید داخل به قیمت واقعی نزدیک شود، گفت: برخی قصد دارند خودرو را در بورس عرضه کنند با توجه به نگاه افزایشی در بازار سرمایه این اقدام قتل‌گاهی برای این محصول است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در حال تلاش برای ساماندهی امور اقتصادی مردم است و به اقدامات حاشیه ساز برخی ها توجه نمی کند، خاطرنشان کرد: مشکلات یکی پس از دیگری توسط نمایندگان مجلس رصد می‌شوند، در مجلس تضارب آرا و اقدامات کارشناسی وجود دارد، زمان‌بری حرکت مجلس به واسطه دقت لازم است.

کد خبر: ۴۴٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha