۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
 توسعه فروشگاه‌های صنایع‌دستی زنجان/ فعالیت ۴۵۰ فروشگاه
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد:

توسعه فروشگاه‌های صنایع‌دستی زنجان/ فعالیت ۴۵۰ فروشگاه

زنجان- ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی زنجان توسعه فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دانست و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد رکود در عرصه فروش صنایع‌دستی هستیم.

امیر ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، توسعه فروشگاه‌های صنایع‌دستی زنجان را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد و گفت: تاپایان سال تعداد فروشگاه های صنایع دستی استان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد رکود در عرصه فروش صنایع‌دستی استان هستیم،اظهار کرد: باید زمینه برای توسعه این فروشگاه‌ها و ایجاد انگیزه در فعالان این عرصه با ارائه تسهیلات فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: طبق آخرین آمار که مربوط به اوایل سال‌جاری است، در حدود ۴۵۰ فروشگاه صنایع‌دستی در استان به فعالیت در این عرصه مشغول هستند.

ارجمند تاکید کرد: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در استان، شاهد فعالیت بازارچه صنایع‌دستی استان بودیم و فعالیت خوبی را هم داشته است.

وی ابراز داشت: امسال بازارچه صنایع‌دستی جنب موزه مردم‌شناسی رختشویخانه را از شربت‌خانه جدا خواهیم کرد و قصد داریم به صورت تخصصی در این زمینه ورود کنیم که در همین راستا معاونت صنایع‌دستی استان قرار است به صورت اختصاصی این بازارچه را مدیریت کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: این اداره کل در راستای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری از اول سال برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

کد خبر: ۴۴٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha