۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
مجلس یازدهم طرح‌های متعددی را برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم پیگیری می‌کند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مجلس یازدهم طرح‌های متعددی را برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم پیگیری می‌کند

مصری، عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: اگرچه فرآیند قانون‌گذاری زمان‌بر است اما با این وجود مجلس یازدهم تاکنون طرح‌های متعددی همچون طرح حمایت معیشتی از مردم را در راستای کاهش مشکلات اساسی مردم در دست گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالرضا مصری، به اقدامات مجلس یازدهم در جهت کاهش مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: اگرچه فرآیند قانون‌گذاری بسیار پیچیده و زمان‌بر است و باید ملاحظات متعددی را مدنظر قرار داد اما با این وجود مجلس یازدهم تاکنون طرح‌های متعددی همچون طرح حمایت معیشتی از مردم، اخذ مالیات از خانه‌های خالی، جهش تولید مسکن، اصلاح قانون خرید تضمینی گندم، مالیات بر عایدی سرمایه و... را در راستای کاهش مشکلات اساسی مردم در دست گرفته و این طرح‌ها در مسیر تصویب قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی درباره تخریب های که علیه مجلس انجام می شود، گفت: به عنوان مثال در صورت تصویب "طرح حمایت معیشتی از مردم" حدود ۶۰ میلیون از مردم مبلغی را ماهانه به منظور خرید کالاهای اساسی دریافت می‌کنند و در صورت اجرای طرح  "اخذ مالیات از خانه‌های خالی" قیمت مسکن مناسب خواهد شد بنابراین می‌توان گفت؛ مجلس تلاش‌های خوبی را در راستای حل مشکلات مردم کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: دولت نیز باید در کنار مجلس عزم خود را جزم کند تا این طرح‌ها پس از تصویب به درستی اجرا شده و مردم بتوانند پس از مدت‌ها تغییرات مثبت اقتصادی را تجربه کنند.

کد خبر: ۴۴٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha