۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
بررسی جزئیات طرح جهش تولید مسکن با حضور اعضای شورای نگهبان
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

بررسی جزئیات طرح جهش تولید مسکن با حضور اعضای شورای نگهبان

حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون طرح جهش تولید و تأمین مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۶ مهرماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در هفته گذشته کلیات طرح جهش تولید و تأمین مسکن در صحن علنی مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و پس از آن طرح مذکور برای بررسی بیشتر به کمیسیون عمران ارجاع شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان بانک‌ها، وزارت راه و شهرسازی و اعضای محترم شورای نگهبان، برخی از مفاد طرح جهش تولید و تأمین مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت، عمده مباحث مطروحه در جلسه امروز موضوع تأمین منابع مالی و تأمین اراضی برای تولید انبوه مسکن بود.

وی گفت: یکی از دغدغه های اعضای محترم شورای نگهبان درباره طرح مذکور این بود که منابع در نظر گرفته شده برای اجرای طرح کافی نیست، از این رو مقرر شد که مستندات و برنامه ریزی های صورت گرفته در نشست آتی کمیسیون با حضور آن ها بررسی شود.

حسینی افزود: یکی دیگر از موارد، موضوع تأمین اراضی برای تولید مسکن بود، اعضای شورای نگهبان معتقد بودند که نمی توان اراضی را به عنوان منابع مالی دولتی به مردم واگذار کرد، در نشست امروز توضیحات لازم در این رابطه ارائه شد.

وی ادامه داد: امیدوارم که بررسی طرح جهش تولید و تأمین مسکن در کمیسیون عمران تا روز سه شنبه به اتمام برسد، تا طرح هر چه سریع تر برای بررسی جزئیات به صحن علنی ارسال شود.

کد خبر: ۴۴٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha